Klacht: Aparte smaak

op 02 juli 2019 over Lipton in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben een trouwe Lipton green ice tea drinker. Echter, de laatste tijd is er iets raars met de smaak van de ice tea die ik heb aangeschaft bij de automaten. Ik dacht misschien een productiefout, kan gebeuren. Toch ben ik na 2 aankopen op verschillende dagen weer tegen het zelfde probleem aangelopen. Ik dacht dat het misschien aan mij lag, maar andere om mijn omgeving merkte dit ook op en een familielid ook zonder dat ik het aangaf!

Gewenste Oplossing:

Letten op de productiefout, ik ben nu al voor de 3e x een product aan het aanschaffen dat een productiefout bevat. 1 keer kan gebeuren, maar 3 keer is onacceptabel. Ik betaal om een redelijk goed product te kunnen consumeren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lipton

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lipton nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door BerGC