Klacht: Lipgloss met lippenbalsem

op 15 juli 2017 over L’Oréal in de categorie Verzorgingsprodukten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar L’Oréal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door L’Oréal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat L’Oréal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

L’Oréal

Heeft op 03 oktober 2017 om 16:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben Sherida de volgende tips gegeven:
De lippen dienen vetvrij te zijn. Dus vooraf geen dagcrème, fond de teint of lippenbalsem aanbrengen.
De lippenstift in een niet te dikke laag aanbrengen. In een te dikke laag kunnen de vluchtige oliën niet goed verdampen en dat zal de hechting en de houdbaarheid negatief beïnvloeden.
De lippenstift 2 minuten laten drogen zonder iets te eten.
Wanneer de lippen met vet in aanraking komen zal de lippenstift uiteindelijk oplossen (bijv. cappuccino)
Wij verwachten dat Sherida met bovengenoemde tips langer plezier heeft van de lippenstift

Alle klachten die gemeld zijn door Sheridasam