Klacht: Lipgloss coral

op 22 juni 2016 over Rituals in de categorie Verzorgingsprodukten

Begin april heb ik een leuke bestelling gedaan bij Rituals. Ook ik ben al jaren een fervent liefhebber van Ritals producten. Nu had ik voor het eerst ook eens een lipgloss besteld. Mijn eerste online bestelling liep vanaf dag 1 al niet geheel soepeltjes. Maar goed. Dat nam ik voor lief, want Rituals is voor mij een belangrijk dagelijks gebruiksmiddels, dus zouden de problemen met online bestellen uiteindelijk wel meevallen dacht ik…. tjonge wat zat ik met smart naar de voordeur te kijken wanneer de postbode langs zou komen! En eindelijk!!! Na lang wachten was daar mijn pakketje. Alle producten (die dan tenminste nog wel geleverd konden worden, muv de geurkwast) waren naar volle tevredenheid behalve… mijn lipgloss. Het is ochtend. Ik pak mijn gloednieuwe tas die ik voor mijn allereerste moederdag van mijn dochter heb gekregen, met daarin natuurlijk mijn lipgloss. Nog voor ik de deur uit wil gaan om te gaan werken, besluit ik nog even snel voor de spiegel mijn lippen te glossen met de coral lipgloss van Rituals. Maar gatver. Wat zit er aan mijn handen??? Lipgloss. En niet een beetje… heel mijn nieuwe eerste moederdag cadeau zit compleet doorlopen vol met lipgloss. En niet omdat ik het dopje er neit goed op heb gedaan, maar omdat ik complete zwarte stukje boven het doorzichtige gedeelte is afgebroken. Gewoon kapot…. ik heb mn tranen weggepinkt, want ik vond de lipgloss erg maar mijn moederdag kado, wat tot op de dag van vandaag niet meer is schoongeworden ondanks 4 pogingen, vond ik nog erger. De plaklaag blijft nu eenmaal in de voering zitten. Het is een leren tas, dus ik heb best veel al durven proberen, maar voor mij houdt het nu op. Ik hoop dat jullie me in ieder geval tegemoet kunnen komen met de lipgloss ( de kleur is prachtig, en hij plakt dus fantastisch goed), en wellicht hebben jullie nog een tip om toch de tas schoon te krijgen?… ik hoor heel graag van jullie!! Groet Monique

Ik hoop dat jullie me in ieder geval tegemoet kunnen komen met de lipgloss ( de kleur is prachtig, en hij plakt dus fantastisch goed), en wellicht hebben jullie nog een tip om toch de tas sschoon te krijgen?

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rituals

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rituals nog niet in behandeling is genomen.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Rituals in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Rituals een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Rituals

Heeft op 27 juni 2016 om 13:38 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Wienbulke