Klacht: link online toetsportaal werkt al 6 weken niet

op 03 oktober 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Al vanaf de start van dit schooljaar kan er niet ingelogd worden via vandijk.nl op het voor mijn dochter aangeschafte digitale oefenprogramma Online Toetsportaal. Dit heb ik direct aan het begin van het schooljaar, nu 6 weken geleden, zowel telefonisch als schriftelijk gemeld bij van Dijk. Ondertussen vele telefoontjes en mailtjes met de afdeling Digital Operations verder, en nog steeds is dit probleem niet opgelost. Krijg steeds te horen dat er hard aan wordt gewerkt en dat meer mensen dit probleem hebben.
Afgelopen dinsdag 27-10-16 heb ik hierover nog een klacht naar de klantenservice van van Dijk Educatie gestuurd, maar ook daar krijg ik geen reactie, alleen een ontvangstbevestiging dat er binnen 1 werkdag een reactie terug komt! Deze reactie heb ik nog niet gezien?!!

Ik heb in mijn mail aan de klantenservice vorige week al aangegeven dat ik wilde dat de klacht uiterlijk in die week opgelost zou worden. Dus eigenlijk moet het Online Toetsportaal nu direct werken. En ik vind dat er gekeken moet worden naar een passende vergoeding, omdat ik betaald heb voor iets wat al 6 weken niet functioneert.
Het belangrijkst vind ik dat mijn dochter eindelijk kan inloggen op Online Toetsportaal en dat ik een behoorlijke reactie ontvang.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 13 oktober 2016 om 09:48 geantwoord

Heeft op 15 oktober 2016 om 15:40 geantwoord

Ik zie inderdaad dat ze er nu ondertussen wel ik kan. Gelukkig, maar tevreden over jullie afhandeling ben ik zeker niet. Met Van Dijk is echter afgesproken dat zij ons ook per mail zouden informeren als het was opgelost, dit is niet gebeurd. Dit vind ik een slechte zaak voor Van Dijk. En als Van Dijk het Online Toetsportaal aan ons levert, moet Van Dijk ook zorgen dat dit goed geleverd wordt. Anders moeten ze het niet verkopen. Van Dijk moet zelf zorgen dat zij van de Uitgever een deugdelijk product krijgen dat werkt, en dus niet de schuld afschuiven. Zeker niet als dit al langer dan 6 weken duurt. Op 7 oktober heb ik nog wel een mailtje ontvangen van digital operations, waaruit bleek dat jullie toen inderdaad contact met de uitgever hebben opgenomen en dat een aantal zaken technisch niet goed waren ingericht. Daarvoor was steeds jullie reactie dat jullie volop aan een oplossing werkten.

Alle klachten die gemeld zijn door MVALK