Klacht: LINK GEBLOKKEERD

op 29 september 2016 over Onlineticketshop in de categorie Kaartenverkoop

Ik heb tickets gekocht voor het concert van Justin Bieber volgende week 6 okt in het sportpaleis. Ik heb de mail met de downloadlink naar mijn tickets optijd gekregen en alles maar ik kan hem niet openen want hij is geblokkeerd, heb alle mogelijke manieren geprobeerd maar het lukt absoluut niet en zit nu dus zonder tickets maar heb wel voor 2 tickets betaald!

Als ik mijn tickets op een andere manier krijg

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Onlineticketshop

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Onlineticketshop nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Onlineticketshop in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Onlineticketshop een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Onlineticketshop

Heeft op 03 oktober 2016 om 09:54 geantwoord

We zijn bekend met dit probleem. Daarom heb ik u proberen te bellen. Helaas kon ik u niet bereiken en heb ik daarom uw voicemail ingesproken. We hebben u een nieuwe link toegestuurd op de tickets te kunnen openen. Als het goed is werkt deze nu wel.

Veel plezier bij het concert!

Hartelijk groet,

Marno
Onlineticketshop

Alle klachten die gemeld zijn door RyanneJVh