Klacht: Lingerie

op 01 juli 2017 over Primark in de categorie Kledingwinkels

Ik begrijp heel goed dat er hygienische maatregelen getroffen moeten worden omtrent het passen van de lingerie. Wat ik niet vind kunnen is dat er dan geen maatregelen getroffen worden door de winkel die ervoor zorgen dat je het wél kan passen. Ik zag een hele leuke body en deze kon ik niet passen of kopen en ruilen. Dit betekend dus dat ik mijn geld kwijt bent als het niet zou passen. Bij de zwemkleding worden deze maatregelen wel getroffen. Een slipje of string is het nog wel mogelijk om op de gok te kiezen. Maar een voorgevormde body ? Hoe moet ik weten of mijn buik hierin past en of de cupmaat klopt en comfortabel is ? Jammer dat ik mijn vriend nu niet kan verassen met iets leuks en nog erger dat jullie hier waarschijnlijk super veel omzet door missen.

Groetjes kyra en moniek

Als een maatregel getroffen wordt dat het passen van lingerie mogelijk maakt. Of op zn minst iets van zekerheid dat ik mijn geld niet weggooi. Voor kansspelen ga ik naar het casino.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Primark

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Primark nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Monq