Klacht: limiet

op 12 juni 2016 over Paypal in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben al weken aan het telefoneren met paypal om het limiet op te heffen.
De gevraagde gegevens meerdere malen geupload, iedere keer een kontaktpersoon aan de lijn met het antwoord dat het nu zeker opgelost wordt.
Niet dus ik wordt hier zo moedeloos over. Je wordt niet serieus genomen, ondertussen kan ik niets betalen. Dit speelt nu al een maand. Ik ben onderhand doodziek van deze slechte klantenservice.

Gewenste Oplossing:

Ik wsil dat deze zaak NU wordt opgelost

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Paypal

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Paypal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door margarethbekkers@hotmail.com