Klacht: limburgs dagblad weer niet bezorgd

op 02 maart 2017 over De Limburger in de categorie Kranten - Regionaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over De Limburger

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over De Limburger nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door De Limburger in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat De Limburger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

De Limburger

Heeft op 19 december 2017 om 10:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte,

Bedankt voor uw e-mail,
Wegens een technisch probleem zijn de klachten nu pas zichtbaar.
Onze excuses voor dit ongemak.
Mocht u nog bezorgklachten hebben dan gelieve deze te melden via telefoon nummer 088-7766550 bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 08:30 tot 17:00. En op zaterdag van 08:00 tot 12:00.
Of via de email: lezersservice@delimburger.nl

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd

Met vriendelijke groet,

Yvonne Berden
Medewerker Backoffice - Klantenservice
De Limburger

Heeft op 23 december 2017 om 08:58 geantwoord

Betaal de bezorgers meer geld. Dan krijg je beter kwaliteit in de bezorging. ontsla een redacteur en gebruik dat geld daarvoor. Een jaar lang niet eens een maand de krant op tijd bezorgen waanzinnig slecht. En dan vinden ze het gek dat en de abonnees wegvallen en de adverteerder. ik heb een bedrijf maar ik adverteer niet meer bij de krant

Alle klachten die gemeld zijn door PELSERS