Klacht: Lijnbussen

op 09 juni 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik moet iedere dag de bus hebben naar school , lijn 4 na Maastricht pottenberg.
Om de week moet ik na stage , lijn 56 naar Brunssum via Nuth.
Deze bussen komen bijna iedere morgen 5 tot 7 min te laat , als de bus dan na 5 min telaat te zijn eenmaal aankomt snap ik niet waarom de buschauffeur dan alsnog 5 min wacht voordat die vertrekt.
Ik heb bepaald tijden om aanwezig te zijn dus is dit heel hinderlijk.

Als de bus optijd is , en als die vertraging heeft wel meteen vertrekt zodat we maar een paar min vertraging hebben en geen 10 tot 15 min

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 09 juni 2017 om 14:40 geantwoord

Beste Anonieme klachten,

Jammer om te lezen dat het al meerdere keren is voorgekomen dat je laat bent omdat dat de bussen (naar school en vanaf je stageplek) steeds te laat zijn en dat de chauffeur daarna nog 5 minuten wacht. Ik kan me goed voorstellen dat je hiervan baalt.

Je klacht heb ik intern doorgegeven in de regio waar het verder opgepakt en uitgezocht zal worden. Hopelijk ervaar je snel verbetering.

Excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: https://bit.ly/.

^JK
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Anonieme klachten