Klacht: Lijnbus 20 niet komen op dagen

op 18 december 2017 over Qbuzz in de categorie Openbaar Vervoer

Ik stond vanochtend bij bushlate Spiersbrug Hoogersmilde op lijn 20 te wachten. En om 07:35 zou bus 3c komen en dat zou mogelijk een touringscar zijn maar deze is niet komen op dagen en op 9292 stond ook niet dat deze vervallen was of dergelijk. Hierbij stond ik dus een halfuur bij de bushalte te koekeloeren en wachten tot de echte lijnbus kwam, deze was al erg vol en het was ook geen dubbele bus. Dus deze zat echt prop vol, heb lijn 20 nog nooit zo vol gezien ’s ochtends. Hier door had deze lijnbus ook nog erge vertraginf op gelopen omdat het wel bijna 5 min duurde voordat de mensen uit de bus waren en de bus weer verder kon. Door al deze gekheid ben ik sowieso een uur te laat gekomen voor mijn werk. Hoop dat er wat word mee gedaan. Bedankt. Groet, Renate Hulst

Als de bus komt opdagen en alles goed vermeld staat op 9292 en zorgen voor genoeg zitplaatsen.

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Qbuzz

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Qbuzz nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door RenatexHulst