Klacht: Lijn 78 te laat of met telefoom achter het stuur

op 19 mei 2016 over Qbuzz in de categorie Openbaar Vervoer

Nou het komt regelmatig voor dat lijn 78 te laat komt waardoor ik keer op keer mijn aansluiten op de trein niet haal en te laat kom op mijn werk. Ook is er een medewerkster die vaker bezig is met haar telefoon dan het bezig met het verkeer, vandaag was de druppel busje was weer eens te laat en ja hoor die ene medewerkster die vaker met haar telefoon bezig is zat achter het stuur ik had nog maar 4 min anders zou ik mijn trein niet halen, en heb haar hier op aangesproken dat ik mijn trein wilde halen en dat Ze niet met tel achter het stuur mag zitten. Zegt medewekster wie ben jij, je bent geen politie, Daarbij door dat zij zo druk bezig was met haar telefoon heeft zij een auto van rechter zij straat laat zien aankomen. Het gaat dus om vandaag 19 Mei lijn 78 tijdstip 09:49

Als de bus gewoon op tijd is en ik op tijd mijn trein haal en ook bellen of appen achter het stuur vind ik niet fijne, voel mij daardoor onveilig

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Qbuzz

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Qbuzz nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Choumicha