Klacht: Lijn 53 te laat

op 25 mei 2016 over GVB in de categorie Openbaar Vervoer

Op dinsdag 25 mei om 05:51 stond gepland, metro 53 vanaf Gaasperplas naar centraal station.
Een metro stond al klaar, en een medewerker stapt in en de de metro is ook voor passagiers te betreden. Om 05:53 komt er een andere metro vanaf het rangeerterrein aanrijden. Waarop iedereen zich afvraagt welke metro er nu als eerst vertrekt, maar geen enekele communicatie vanuit het gvb. Daarop wordt er een medewerken aangesproken om te vragen welke metro er nu als eerst vertrekt. Het is immers de eerste metro die vertrekt, geen hogere wiskunde. Blijkt dus dat laatst genoemde metro die om 05:53 vanaf het rangeerterrein kwam aan stiefelen de metro was die om 05:51 zou moeten vertrekken.
Hierdoor missen heel veel mensen hun aansluiting op Diemen zuid en op van der made weg met lijn 50 naar isolatorweg.
Ik vind het onbegrijpelijk dat de eerste metro van de dag het presteerd om te laat te vertrekken en dan moeten de passagiers zelf gaan uitzoeken welke metro er als eerst vertrekt omdat het helemaal niet wordt gecommuniceerd vanuit het gvb.
Kwalijke zaak. Doe hier aub wat mee.

Tobias Siemons

Tijden dienen gehaald te worden, en als dat niet kan laat het dan de passagier weten, voorkomt een hoop onbegrip. Communiceren.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over GVB

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over GVB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Siemons