Klacht: Lijn 320 vol

op 18 september 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Lijn 320 uit Heerenveen naar Leeuwarden zit altijd vol.

Deze bus vertrekt om 7.36 uit Heerenveen en moet hier al mensen laten staan waardoor mensen te laat op werk of school komen.
Helaas komt dit niet 1 keer voor, dit gebeurt bijna elke doordeweekse dag.

Meer zit plekken in de bus dmv. een dubbeldekker, gelde bus of extra bus.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 18 september 2018 om 12:51 geantwoord

Beste Sander,
Wat vervelend dat buslijn 320 altijd vol is en hierdoor mensen laat staan. Excuses hiervoor.
Ik geef je klacht door aan de vestiging in de regio, waar dit verder uitgezocht wordt.
Naar aanleiding van deze meldingen, berichten van chauffeurs over volle bussen en tellingen die we zelf uitvoeren wordt de inzet van de bussen bepaald. In de spits rijden sowieso alle beschikbare bussen.
Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL of via onze Facebookaccount www.facebook.comArrivaNederland.
^Gerard
Arriva Klantenservice

Heeft op 18 september 2018 om 13:08 geantwoord

Vorig jaar duurde het ook erg lang voordat er een oplossing was. Het was toen hetzelfde probleem.
Uiteindelijk is er toen gekozen voor bussen laten rijden van een externe partij.

Alle klachten die gemeld zijn door Siepermann