Klacht: lijn 14 papendrecht-dordrecht

op 21 januari 2013 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

15 Januari, 07.15uur heb ik mijn kinderen weggebracht en wacht ik op de bus van 07.30uur, een meisje komt aan en zegt dat de bus vaak niet komt als het gesneeuwt heeft. En ja hoor, de bus van 07.30uur kwam niet. De bus van 08.00uur kwam pas om 08.14uur, terwijl ik om 08.30uur op school moest zijn. Waarom rijd de bus om 07.00uur wel en om 07.30uur niet? Morgen moet ik weer met deze bus naar station om 07.30uur. Hopelijk komt de bus morgen wel!!

Dat er word aangegeven dat de bus niet rijd om 07.30uur en dan een gratis rit naar Dordrecht.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 jaren geleden - Ik heb Arriva een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van

2 jaren geleden - Hallo mirjamstolk, Wij hebben je klacht ontvangen en gelezen. Wij betreuren je ervaring en bieden hiervoor onze excuses aan. Je klacht is in 2013 ingediend. Wij waren destijds nog niet actief op Klacht.nl, daarom heb je geen reactie van ons ontvangen. Aangezien wij ervan uitgaan dat je klacht niet meer actueel is, hebben wij deze gesloten. Mocht je alsnog willen dat je klacht in behandeling wordt genomen dan verzoeken wij je een nieuwe klacht in te dienen. Bedankt voor je begrip. Met vriendelijke groet, ^MF Webcareteam Arriva

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 11 juli 2017 om 11:24 geantwoord

Het heeft mij extra geld gekost

Alle klachten die gemeld zijn door mirjamstolk