Klacht: Lijn 13 richting drachten

op 02 september 2016 over Qbuzz in de categorie Openbaar Vervoer

Lijn 13 richting drachten knobeldorffplein is vanmorgen niet langs de halte Ringweg gekomen. Hij hoorde hier 6:45u langs te komen.

Omdat ik wel eens eerder heb gehad dat een chauffeur die wel bij deze halte kwam zei dat ik geluk had gehad, omdat hij haast er niet langs zou komen omdat hij dacht dat er niemand zou staan.. maak ik hier toch een melding van. Want mijn gevoel zegt dat dit ook nu het verhaal is met lijn 13 van 6:45u.

De chauffeur van de volgende wel opkomende bus kon mij ook niet zeggen waarom lijn 13 niet is geweest. Deze chauffeur zei dat als er wat was geweest het normaal wel aan hun doorgegeven wordt.. wat mijn gevoel van dat lijn 13 ergens anders langs is gegaan weer opnieuw bevestigd.

Als de bussen gewoon volgens rooster langs de haltes komen, wel of geen mensen bij de haltes.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Qbuzz

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Qbuzz nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Djessyca