Klacht: Lijn 12 vivant druten naar nijmegen

Nancy verhoeven op 14 december 2021 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik kan wel een hele lijst hier invullen, de bussen in het spits uur zitten altijd overvol (weet u wel wat een jaarkaart kost), belachelijk dat je altijd moet staan. Als je vanuit beneden leeuwen komt moet je overstappen op lijn 12 die rijdt helaas heel vaak net wat eerder weg zodat je weer lang moet wachten in Druten. Vanochtend 14 dec ook weer overvolle bus, mijn dochter staat daar dus weer een half uur te koekeloeren, waardoor ze te laat op school komt!!!!! Misschien in de ochtend meer bussen in zetten en de verbinding beter, communiceren tussen de buschauffeur via een intercom zou ook een verbetering zijn, zodat kinderen in de ochtend normaal de overstap kunnen maken.

Meer bussen in de spits……
En betere communicatie tussen 42 165 en lijn 12, zodat je normaal kan overstappen en niet dat je vanuit lijn 42 en 165 bus 13 uit kan zwaaien

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 14 december 2021 om 13:15 geantwoord

Beste Nancy,

Jammer om te horen dat je hiermee te maken hebt en begrijpelijk dat je hier een melding over indient. Ik snap je zorgen en zal daarom je melding doorsturen naar de betreffende afdeling om te kijken of hier meer materieel ingezet kan worden. Excuses hiervoor, ik hoop dat je de volgende keer een betere ervaring hebt met Arriva.

Mocht er onverhoopt in de toekomst weer eens iets zijn dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, Facebookaccount of ons online contactformulier: https://bit.ly/2aSlk6X

Annie
Medewerker klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Nancy verhoeven