Klacht: Lijn 1 en lijn 2

op 12 december 2017 over Qbuzz in de categorie Openbaar Vervoer

11-12-17 Nam ik lijn 1 vanuit Zuidhorn richting Hoofdstation Groningen (07.30) deze bus hard erg veel vertraging, doordat hij te laat vertrok bij de bushalte.
11-12-17 Wou ik met lijn1 vanuit Reitdiep Haven richting Zuidhorn (14.41). Deze bus is niet komen opdagen en het was erg onduidelijk in welke bus je kon stappen. Er reden ook geen bussen naar het hoofdstation.
12-12-17 Wou ik met lijn 1 vanuit Zuidhorn richting Hoofdstation Groningen (07.30) Alleen lijn 2 stond klaar en het was erg onduidelijk waar de bus heen ging. Toen ik de buschauffeur vroeg of hij bij Reitdiep haven stopte kon hij mij geen antwoord geven.
De afgelopen 2 dagen heb ik veel vertraging opgelopen en is het niet duidelijk of de bus komt. Ik vind het erg vervelend, want ik heb geen zekerheid meer over mijn reis

Ik ben tevreden wanneer:
- De bussen op tijd vertrekken bij de bushalte, zodat we minder vertraging oplopen.
- Er meer duidelijkheid komt over lijn 1 en lijn 2. Op dit moment is het niet duidelijk of de bus komt opdagen en hoe laat de bus komt.
- Het duidelijk op de borden wordt aangegeven dat de bus niet meer komt opdagen. Ik heb meerdere keren ondervonden dat er blijft staan dat de bus nog moet komen.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Qbuzz

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Qbuzz nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door LucaDisseldorp