Klacht: Lijn 1/2

op 25 december 2017 over Qbuzz in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De afgelopen weken zijn de elektrische bussen ingezet op lijn 1 en 2.
Prachtig initiatief uiteraard. Maar de kinderziektes zijn er blijkbaar nog lang niet uit!
Verschillende keren staan wachten, zodat je te laat komt op de plaats van bestemming.
Gisteravond spande helemaal de kroon!
Ik stond op de Grote Markt in Groningen te wachten, maar er kwam geen bus. Misschien een tip om toch een ander bus in te zetten? Uiteindelijk ben ik met een mevrouw en twee kindertjes die ook naar Reitdiephaven moest met een taxi naar huis gegaan. Kosten 14,50 euro! Een heel duur ritje dankzij Qbuzz.

Gewenste Oplossing:

Ik woon 10 jaar in Groningen en was altijd tevreden over de busverbinding vanaf Professor Uilkensweg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Qbuzz

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Qbuzz nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door dijkiedijkie