Klacht: lijkt wel of ik opgelicht ben door de klantenservice

annedeboer195711 op 03 maart 2021 over McAfee Software in de categorie Software

Vandaag heb ik mijn beveiliging verlengt op de laptop van mijn werk, ik heb een bedrag overgemaakt, maar kan het abonnement nu niet activeren. Ik heb gebeld met de helpdesk van McAfee tel 0208004823. DIe meneer (Jack) die bijna geen Nederlands sprak ging het regelen. Hij zou mijn geld terugstorten moest via de app van mijn ING op een gegeven moment zei hij weer ik probeer het en toen werd er dus weer geld afgeschreven in plaats van bij gestort. Nu is er dus 89 euro afgeschreven. De eerste 39 95 staat de afschrijving van abonnement en de tweede van 50 euro krijg ik een bel tegoed. Daar heb ik niet om gevraagd, ook is mij gevraagd om niet meer te bellen! Mocht dit nu een vorm van oplichting zijn dan denk ik dat het raadzaam is dat u goed op google vermeld hoe u bereikbaar bent.

als het goed wordt opgelost!!!!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over McAfee Software

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over McAfee Software nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door annedeboer195711