Klacht: verzwegen meerkosten (douane,stekkeraanpassing)

FHD van Batenburg op 30 januari 2013 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

De site lijkt nederlands en pretendeert een goed werkende klachtenprocedure.

Nadat het geld binnen is werd wel geleverd, maar ik moest zelf de douanerechten betalen en de US-stekker konverteren waardoor het tablet bijna 50% duurder werd.

De klachtenprocedure is een doolhof en daarna wordt er in het geheel niet op je mail gereageerd. Wel krijg je van dan af aan email-reklame opgedrongen.

Minimaal de douane kosten retourneren.

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 13 augustus 2013 om 03:44 geantwoord

Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen dat uw pakket in rekening voor invoerrechten is gebracht. Wij vinden het jammer voor de extra kosten. Wij hebben zojuist een email naar u gestuurd met daarin een voorstel tot oplossing. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail.

De klantenservice
Lightinthebox

10 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Light in the box beoordeeld.

FHD van Batenburg

Heeft op 13 augustus 2013 om 09:46 geantwoord

Het enige wat ik zonet heb ontvangen is een "[email protected]" email met de mededeling "We hebben uw klacht, getiteld "..." in behandeling genomen". Dat noem ik geen oplossing.

Alle klachten die gemeld zijn door