Klacht: Ongekend slechte service

harre579 op 21 januari 2013 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bestelling eind november 2012 gedaan.
2 Kleine deelleveringen ontvangen.
Tot op vandaag restant (grote deel) niet ontvangen.
Diverse klachten ingediend (voor zover er ergens een mogelijkheid voor te vinden is) en daarop komt slechts een automatisch antwoordbericht.

Gewenste Oplossing:

Restitutie voor het nog niet ontvangen deel.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 14 augustus 2013 om 03:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Wij hebben het probleem reeds opgelost en tevens uw ticket beantwoord. Als u nog overige vragen hebt, vragen wij u vriendelijk om een nieuw ticket in te dienen bij 'Mijn Bestellingen' op onze site.

Met vriendelijke groet,

De klantenservice
Lightinthebox

Alle klachten die gemeld zijn door