Klacht: Leveringsproblemen

Jolanda van Impelen op 18 januari 2013 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik heb mijn produkten op 06-01-2013 besteld en betaalt. Bij de produkten stond een 24-uurs levering bij, maar tot op heden (18-01-2013) nog steeds geen produkten ontvangen.
Ik vind het een schande dat mensen niet op de hoogte gehouden worden daar zij toch een mailadres hebben van mij.
Ik heb hier geen andere woorden voor dan SCHANDE EN NOOIT MEER EEN BESTELLING BIJ LIGHTINDEBOX. ga dit ook doorgeven aan mijn andere klanten en mensen.

Als de produkten binnen 1 dag geleverd word aangezien ik nu al 12 dagen erop wacht.

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 14 augustus 2013 om 04:23 geantwoord

Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen dat uw pakket vertraging heeft gelopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak. Wij hebben zojuist een email naar u gestuurd met daarin een voorstel tot oplossing. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail.

De klantenservice
Lightinthebox

Alle klachten die gemeld zijn door