Klacht: Light in the box, kijk uit MISLEIDEND

op 11 juli 2012 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik heb bij LIGHT in the box een schilderij besteld voor ruim 140 euro, wat ik nogal prijzig vond, maar mijn vrouw vond de schilderij echt mooi en wilde hem graag hebben. Volgens de site koste het normaal 420 euro en er was nu een 3 dagen aanbiedingen, dus ik wilde niet te lang nadenken en dit mislopen. Er kwamen nog verzend kosten bij en verzekeringskosten, uiteindelijk heb ik via ideal ongeveer 165 euro overgemaakt. Wanneer ze eenmaal het geld binnen hebben krijg je een mail waarin staat dat het vanuit China wordt gestuurd en er misschien nog invoerrechten bij kunnen komen. Na enkele weken wachten komt de schilderij binnen met UPS, blijkt dat ik nog 20 euro moet betalen voor invoerrechten!! Daar was ik het natuurlijk niet mee eens, want voordat je iets koopt wijzen ze je daar niet op, dus je denkt voor 165 euro een schilderij en verzend osten te hebben gedekt, maar neeeee achteraf moet je nog wat daarbij neerleggen. Ik was het er niet mee eens, maar er staat nergens een contact nummer om LIGHT in the box te bereieken. Dus de meneer van UPS zei ik kan hem terug sturen en dan even kijken of ik mijn geld terug zou kunnen krijgen, maar die risico durfde ik niet te nemen. En heb met tegenzin die 20 euro betaald…
Ik ben gaan kijken op de website en ze hebben nu al 2 weken die 3 dagen aftellen korting, dat is dus ook alleen om je te misleiden om even snel te beslissen, zo een fout maak ik nooit meer!! En om eerlijk te zijn, de schilderij is ook best teleurstellend in het echt, maar wil geen geld erop verliezen door het terug te sturen en een deel van mijn geld terug te krijgen.

Het liefst zou ik de schilderij terug sturen en elk cent die ik eraan heb verspild terug krijgen, maar op zn minst zou ik mijn 20 euro invoerrecht waar ze niets over hebben vermeld terug zien!

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 13 juli 2012 om 07:03 geantwoord

Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij LightInTheBox.com/MinInTheBox is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak. Wij hebben zojuist een email naar u gestuurd met daarin een voorstel tot oplossing. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail.

De klantenservice
Lightinthebox/MiniInTheBox

Alle klachten die gemeld zijn door paar