Klacht: Lift Rietlandpark en Roltrap nog steeds niet gemaakt

M.Piso op 21 september 2021 over GVB in de categorie Openbaar Vervoer

Tav Serviceteam GVB,Regelmatig reis ik van IJburg naar Halte Rietlandpark omdat ik daar in de buurt boodschappen wil doen,er zijn meer winkels dan op IJburg.Maar met mijn leeftijd heb ik zo een trolley nodig omdat te kunnen dragen.Al sinds lange tijd werkt noch de lift(gaat wel open, maar verder werkt hij niet)noch de roltrap.Doen jullie daar dan het onderhoud niet aan? En zo nee,kan daar dan wel naar de juiste afdeling een melding worden gedaan?Er wonen/ werken daar zoveel mensen.Ik kan mij niet voorstellen dat de GVB deze klacht niet eerder heeft gekregen na deze langere tijd van defect zijn.Het moet toch duidelijk zijn dat mensen die minder goed ter been zijn en bv moeders met kinderwagens hierdoor niet naar een bepaalde buurt kunnen komen omdat het simpelweg niet gemaakt wordt.Kunt u dit Aub zsm oppakken?
Mvg M.Piso

Als de liften en roltrappen bij halte Rietlandpark het doen,en blijven doen!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over GVB

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over GVB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M.Piso