Klacht: Lift metro Oudekerkelaan in Amstelveen

op 20 september 2016 over GVB in de categorie Openbaar Vervoer

De lift bij de Oudekerkelaan in Amstelveen is regelmatig stuk, hij is meer stuk dan dat hij functioneert. Voor mensen in een rolstoel, die alleen uit de rolstoel kunnen met een tillift is het een ramp!!!!!!!
Dicht bij die halte is het verpleeghuis Het Zonnehuis, waar mijn tante, die in een rolstoel zit, woont. Heel vaak indien wij (zij in een rolstoel en ik haar voortduwend) van de metro gebruik willen maken, werkt hij niet en keren wij onverrichte zake terug naar het verpleeghuis. Ik heb vaak gebeld, maar dat heeft blijkbaar weinig zin.

Als deze lift werkt en mensen in een rolstoel gewoon gebruik kunnen maken van deze lift. Een lift die zelden functioneert, heeft weinig zin.
Ook is daar het ziekenhuis Amstelland. Dus deze lift moet zeker functioneren voor de mensen in rolstoelen die daar moeten zijn.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over GVB

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over GVB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Franklin Pelt