Klacht: Lift kapot tijdens de feestdagen

op 25 december 2017 over GVB in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op station Gaasperplas is de enigst lift die er is, voor de zoveelste keer kapot. Ondanks het feit dat deze zomer het station geheel gerenoveerd is. Het kapotte onderdeel is niet op voorraad en het GVB heeft geen idee hoelang het duurt voordat het onderdeel gerepareerd kan worden. De bewoners van Nellestein en het huis van Amsta (veel met rollatorgebruikers) wordt geen alternatief geboden. Deze mensen kunnen geen boodschappen gaan doen in Kraaiennest. Zo vlak voor de feestdagen zijn zij ernstig gedupeerd en geïsoleerd

Gewenste Oplossing:

Dat bij storing van de lift, onmiddellijk een reparatie wordt uitgevoerd. En dat onderdelen gewoon op voorraad zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over GVB

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over GVB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door B.Petersen