Klacht: Liegen om een abonnement af te sluiten

op 29 november 2016 over Margriet in de categorie Magazines

Geachte heer,mevrouw,
Een paar weken geleden werd ik gebeld of ik een margriet abonnement wilde afsluiten voor 13.95 per maand. Aangegeven dat ik dat niet wilde. Toen zei de aardige mevrouw O sorry ik keek verkeerd ik mag u het aanbieden voor een jaar lang voor 10 euro per maand. Ik heb toegezegd dat ik dat voor die prijs wel wilde, Ze heeft alles netjes doorgenomen . Nu heb ik vandaag de bevestigingsbrief ontvangen met klantnummer 005310849 en abonnementsnummer 27454668. . Daarin staat dat ze binnenkort 164.95 gaan afschrijven. Dit hadden we niet afgesproken omdat ze dat ook niet aan heeft gegeven dat ze dat in een keer mochten afschrijven en het bedrag klopte niet. Ik heb gelijk gebeld naar de helpdesk. Daar geven ze aan allemaal heel vervelend maar wij kunnen dat echt niet voor 10 euro aanbieden. IK gaf aan dat ik mij gewoon voorgelogen voelde.
Hij vond het allemaal heel vervelend maar kon mij wel iets anders aanbieden met extra bijlage erbij maar dan voor 15,95 per maand. Ben ik nog duurder uit. Uiteindelijk heb ik gezegd dat hij het hele abonnement maar moest stopzetten omdat ik er klaar mee ben. Het is heel jammer dat dit zo gegaan is en mijn vertrouwen is dus verdwenen om nog een abonnement af te sluiten . Ook libelle die ik heb ga ik opzeggen helaas. Ik denk ik wil toch even doorgeven hoe dit allemaal is gegaan. Nog een ding wat ik kwijt wil. Ze aan het begin van het gesprek aan dat alles wordt opgenomen voor trainingsdoeleinden maar kunnen dan geen gesprekken afluisteren hoe dit gesprek was gegaan.
Met vriendelijke groet
Betty Groeneveld

Dat ze het gesprek terug luisteren om te horen dat dit dus echt is afgesproken .

4 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Margriet over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Polly Sherman