Klacht: Lidmaatschap ingetrokken

op 30 juni 2016 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

Ik train al 5 jaar aan de Blijdorp fit 4 free eerst was dat fitness first en heb er nooit problemen gehad nou heb ik vorige week zondag een woorden wisseling gehad met 2 medewerkers die achter de balie stonden omdat ik geen handdoek bij me had.
Volgens hun maar die had ik wel bij me waaruit een woorden wisseling ontstond zonder gescheld of iets dergelijks maar dat was blijkbaar genoeg om mijn lidmaatschap in te trekken wat ik
Volkomen onzin vind de volgende dag heb ik de regio manager gebeld en gevraagd of dit zomaar kon en die trok het kant van zijn collega’s maar nu gaat het mij niet eens meer zo zeer om de sportschool zelf maar voel dat me onrecht is aangedaan, door mijn lidmaatschap in te trekken zonder gesprek of waarschuwing.

Ben tevreden als ik er weer kan sporten wat ik al 5 jaar lang doe

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar fit for free over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door fit for free in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat fit for free een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

fit for free

Heeft op 30 juni 2016 om 09:17 geantwoord

Beste heer Aldin, wij vinden het zeer spijtig om via deze weg van het voorval te moeten vernemen. Het besluit van het (regio)management is echter onomkeerbaar. Wij dienen u helaas kenbaar te maken dat er is besloten om bij het standpunt te blijven en de ontzegging tot onze sportschool niet in te trekken. Wij vertrouwen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Bas.

Alle klachten die gemeld zijn door adil Nuino