Klacht: Lidmaatschap beëindigen

op 07 januari 2014 over Privilege in de categorie Online Veiling

ik constateerde dat ik 2 keer werd geïncasseerd voor een lidmaatschap van privilege.
bij telefonisch contact werd ik met een kluitje in het riet gestuurd. 1) er zou sprake zijn van een dubbel lidmaatschap, dit terwijl de tenaamstelling gelijk is 2) normaliter betaalt de partner bij een dubbel lidmaatschap de helft.
Ook moest ik nog een brief schrijven i.p.v. dat het lidmaatschap telefonisch kon worden beëindigd

1) beëindiging lidmaatschap
2) restitutie van dubbel geïncasseerde bedragen over de afgelopen jaren

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Privilege over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Privilege in behandeling genomen

Privilege

Heeft op 07 januari 2014 om 13:31 geantwoord

Beste meneer Gorter,

Wij hebben uw opmerkingen over het lidmaatschap op 7 januari 2014 ontvangen via klacht.nl.

In telefonisch overleg is Privilege samen met u tot een oplossing gekomen. Zoals afgesproken hebben wij beiden lidmaatschappen (de één terecht, en de andere onterecht) per direct beëindigd. Ook zullen wij de contributie dat wij sinds 2007 incasseren, terugstorten op het bij ons bekende rekeningnummer.

Wij zijn blij dat we u van dienst konden zijn.

Met vriendelijke groeten,
Webcare team Privilege
Fatiha

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Privilege een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 07 januari 2014 om 20:57 geantwoord

Beste Fatiha,
Alle lof voor deze keurige en snelle oplossing!

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Privilege beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door hgorter