Klacht: Lidmaatschap

op 02 april 2020 over luxplus.nl in de categorie Internetshops - Cosmetica en verzorging

Sinds vandaag is er pas na 2 jaar weer geld afgeschreven van me rekening echt uit het niets €8,95. Ben 2 jaar niet actief geweest op Luxplus.

Stop zetten van abonnement en mij uit het systeem verwijderen. Ik heb niets besteld en wil nergens aan vastzitten.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over luxplus.nl

Reactie van de melder van de klacht Michield86

7 maanden geleden - Yannick (Luxplus)3 apr. 23:05 CESTBeste Michiel, Helaas heeft zich een softwarefout bij ons voorgedaan. Openstaande bedragen uit 2018 werden daarbij opnieuw geprobeerd te incasseren. Ondanks dat het bedrag nooit is betaald is het niet wenselijk om dat na zo lange tijd nog te incasseren dus hierbij onze excuses en boek de incasso vooral terug. Met vriendelijke groet, Yannick

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over luxplus.nl nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Michield86

7 maanden geleden - Ik heb dus email contact, en verder verloopt alles netjes en binnen 24 uur, dus er is hoop dat het allemaal goed komt. Ben in ieder geval blij dat er een vorm van contact is.

Alle klachten die gemeld zijn door Michield86