Klacht: lidmaatschap

op 21 juli 2017 over Swarovski in de categorie Juweliers

Geachte heer,mevrouw

Ik schrijf u nogmaals een brief. Het is nu 21 juli 2017.Op 2 juli 2017 is er een mail naar u gestuurd en heb nog steeds geen reactie van u vernomen. Dit betreur ik heel erg en ben er erg boos over. Ik verwacht dat er hier iets mee gedaan wordt. Het is voor mij heel veel geld. Ik ben nu geneigd om mijn lidmaatschap op te zeggen en er mee naar consumentenbond te schrijven.
Hieronder is de brief die ik verstuurd heb. Hopelijk wordt er wat mee gedaan.

Ik schrijf dit, naar aanleiding van u brief op 28 april 2017, dat mijn
lidmaatschap nog niet betaald was. Maar op 27 februari 2017 is het betaald.
Ben naar Swarovski winkel in Den Haag geweest, met mijn afschriften en kreeg het telefoonnummer mee.
Ben vanaf die tijd aan het bellen geweest, maar werd telkens in de wacht gezet met een muziekje en daarna na een aantal minuten verbroken. Dit gebeurde een aantal keren per week. Totdat ik er genoeg van kreeg en ben weer naar de winkel in Den Haag geweest. Nu kregen we een mail adres.
Zodoende dat ik u nu kan gaan mailen.
Na jaren lid te zijn (1999) heb ik dit nog nooit meegemaakt.
Het zijn wel extra kosten en tijd die ik hiervoor moeten maken, 2x naar
Den Haag en de telefoonkosten.
Ik hoop spoedig mogelijk bericht van u te krijgen.
Het bedrag van 64,00 euro,
bankrekeningnr.:IBAN:NL03INGB0007216087
Mijn lidmaatschapnummer:1670062003

Dat dit allemaal goed geregeld is en mijn onkosten en een eventuele tegemoetkoming. Het gaat hier wel om hoe je wordt benadert.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Swarovski

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Swarovski nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door den Heijer2