Klacht: lidmaatschap ??

op 20 september 2016 over Privilege in de categorie Online Veiling

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ja…onterecht afgeschreven…mijn moeder van 85 heeft het eerste half jaar gratis (2014) de “leuke ” boekjes ontvangen , maar zeker geen schriftelijke toestemming gegeven voor de jaren daarna…Helaas kom ik er nu pas achter met het overnemen van haar administratie…wettelijk en schriftelijke toestemming is nodig tegenwoordig en de welkomstbrief 13 juni of december 2014 nooit ontvangen , anders hadden we eerder ingegrepen..

Gewenste Oplossing:

Telefoonabonnement Pretium graag behouden , maar geld terug van 2014/2015/2016 - Privilege

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Privilege over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Privilege in behandeling genomen

Bericht van Privilege

2 maanden geleden - Beste mevrouw Pruimers-van der Voet, Wij hebben u enkele keren getracht te bellen, maar hebben u helaas niet kunnen bereiken. Wij zouden graag samen met u een oplossing vinden voor uw klacht. Zou u kunnen aangeven op welk moment wij u hiervoor het beste kunnen bellen? Met vriendelijke groet, Privilege Webcare Team

Reactie van de melder van de klacht vrur

2 maanden geleden - Mag ik u allereerst bedanken dat u reageerd op mijn klacht ? Ech fijn...telefonisch ben ik a.s. dinsdag te bereiken...09.00 tot 11.30 en 14.00 tot 18.00 uur... Fijn weekend...tot dan

Reactie van de melder van de klacht vrur

2 maanden geleden - Na telefonisch contact hebben we afgesproken om , gezien het voorstel van mijn kant , elkaar geldelijk in het midden tegemoet te komen...het geld word terug gestort en mijn moeder is van het abonnement af ... Dank aan Privilege voor de snelle en prettige samenwerking..top !

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Privilege een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Privilege

Heeft op 20 september 2016 om 15:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door vrur