Klacht: Lidmaatschap…

op 29 augustus 2016 over Privilege in de categorie Online Veiling

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Via mijn afschrijvingen kom ik erachter dat ik een lidmaatschap heb bij privilege.bv
Ik heb hier nooit iets voor ondertekend….
Na bellen blijkt dat ik hier voor 2014 telefonisch toestemming voor zou hebben gegeven… Volgens mij dus niet!
Nu wil ik het opzeggen, dat kan schriftelijk, maar ik zou wel nog moeten betalen voor komend jaar tot 1-9-2017….
Want het is weer voor een jaar verlengd…
Ben het hier totaal niet mee eens, wil niet betalen en duidelijk opzeggen.
Ook in verdiept en er zijn vele klachten… Zij blijven achter het punt staan dat dit wettelijk allemaal mag bij een lidmaatschap….

Gewenste Oplossing:

Opzeggen en niet betalen voor komend jaar

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Privilege over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Privilege in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Privilege een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Privilege

Heeft op 29 augustus 2016 om 18:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Roel Heuts 01