Klacht: Lidingo fronten

op 15 april 2016 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een klacht ingediend over het loslaten en scheurtjes van diverse frontjes oa vaatwasser binnen een termijn van 3jaar.
Tot op heden geen respons.
Ik heb inmiddels 2 keer nieuwe frontjes moeten bestellen omdat bij de 1e bestelling een deurtje tijdelijk niet te bestellen was.
Ik moet echter gewoon 2 keer bezorgkosten betalen terwijl ik van mening ben dat ondanks dat het maar om 5 euro gaat Ikea dit als service zou moeten geven.
Ben dus niet tevreden op dit moment en de dupe omdat Ikea Lidingo niet meer in het assortiment heeft

Gewenste Oplossing:

In ieder geval mijn klacht oplossen en vergoeding voor de bestelling alsmede de bezorgkosten vergoed

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door IKEA in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat IKEA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IKEA

Heeft op 11 juli 2016 om 16:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hej Cees,

Bedankt voor je bericht. We raden je aan om contact op te nemen met
onze collega’s van de IKEA klantenservice, via één van de volgende directe contactkanalen: https://www.ikea.com/ms/nl_NL/customer_service/contact_us/contact_us_intro.html
Zij kunnen je verder helpen met je lopende klacht.
Het spijt ons dat we je op deze weg niet verder kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,
IKEA Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door Cees Weerman