Klacht: Licenties Taal en Rekenen

op 30 september 2017 over VanDijk in de categorie Boekhandel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn dochter heeft voor het begin van het schooljaar haar lesmaterialen besteld en ontvangen, alleen online kan ze niet in haar bestanden komen. Van alles geprobeerd op school, er zijn zelfs mensen van Studers op school geweest, maar ze kan er nog steeds niet in. De grootste blunder die er ook nog bij komt kijken is dat er tegen haar gezegd is dat ze dat opnieuw moet bestellen. Ik vraag me af wat radar hiervan zal vinden.

Gewenste Oplossing:

EEN SNELLE OPLOSSING VOOR 4 OKTOBER 2017. 6 oktober is haar deadline.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar VanDijk over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door VanDijk in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat VanDijk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

VanDijk

Heeft op 02 oktober 2017 om 11:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste STU1005396,

U heeft uw bestelling geplaatst bij Studers, de MBO afdeling van The Learning Network.
VanDijk kan u als leverancier voor het Voortgezet Onderwijs helaas niet helpen met uw vraag.
We willen u adviseren uw vraag voor te leggen bij Studers via www.studers.nl of telefonisch op 088 20 30 330.

Vriendelijke groet,
Janet
Afdeling klantenservice VanDijk.

Alle klachten die gemeld zijn door STU1005396