Klacht: licentie, leslab

op 07 oktober 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Ik heb een studie pakket 3 jarige opleiding international aviaton operations LJ besteld in de zomervakantie voor mijn opleiding.
18-08-2016 heb ik het besteld met ordernummer 8342547.

Ik heb hier voor alle boeken betaald en ook de licenties maar als ik inlog bij bundle.vandijk.nl staat er dat ik geen aankopem heb.
ik kom nu een beetje in de problemen omdat ik niet mee kan werkrn met de lestof en daardoor een achterstand krijg.
ik heb wel voor de licenties betaald maar heb voor elk vak geen licentie en kan voor SLB niet inloggen op leslab.
ik heb ook geen activeringscode ontvangen.

Wanneer ik de licenties en activeringscodes heb ontvangen zodat ik aan het werk kan.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

Bericht van Van Dijk Educatie

1 maand geleden - Beste Jeremy, U kan niet bij uw aankopen omdat u nog niet bent gekoppeld met uw klantnummer. U kan via go.vandijk.nl een account aanmaken. En inloggen met de emailadres:jeremyberlauwt20000@hotmail.com. Dit kan u koppelen met uw klantnummer. Dan kan u bij uw licenties. Met vriendelijke groet, VanDijk

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 11 oktober 2016 om 14:23 geantwoord