Klacht: Licentie kan niet geopend worden

op 13 september 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Na ongeveer 3 uur in de wacht te hebben gezeten de afgelopen week en de verschillende medewerkers aan de lijn te hebben gehad is mijn probleem nog steeds niet opgelost. Ik krijg mijn betaalde licentie voor Rekenblokken 3 niet geopend en krijg de melding: licentie is niet besteld. Ik heb al een aantal mails ontvangen waaronder van de ict afdeling maar kom geen steek verder. Dan weer heb ik een code nodig om in te vullen die ik nooit gehad heb en de volgende medewerker zegt, nee u krijgt geen code, u moet er zo in kunnen. Ze snappen er niks van en spreken elkaar tegen. Wordt elke keer afgewimpeld met, we gaan er naar kijken maar er komt geen oplossing. Ik ben begonnen met een nieuwe opleiding en heb door dit gezeik al een achterstand opgelopen. Met dank aan van Dijk. Wat een verschrikkelijk slechte service en schandalig dat ze je langer dan een half uur in de wacht zetten! Ook bestaat er geen rechtstreeks nummer van bv een ict afdeling en ook zeggen ze niet hoeveel wachtende er nog voor zijn. Heb dit nog nooit in mijn leven meegemaakt om zo als shit behandeld te worden!!!!

Als ik mijn licentie rekenblokken 3 kan openen en als hij dan voortaan ook blijft werken

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 14 september 2016 om 19:58 geantwoord