Klacht: libelle niet ontvangen

op 27 juni 2016 over Libelle in de categorie Tijdschriften

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Libelle

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Libelle in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Libelle een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Libelle

Heeft op 29 juni 2016 om 10:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Verhallen,

Hartelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat u de Libelle niet heeft ontvangen.

Wij helpen u graag verder en hebben één en ander nagekeken in onze gegevens. Wij zien dat het abonnement wel goed is ingevoerd. Vervelend dat u direct het eerste nummer niet goed heeft ontvangen. Inmiddels is het nummer op uw verzoek nagezonden.

Mocht het nogmaals voorkomen, neem u dan even contact op met de telefonische klantenservice. Zij kunnen u hierbij het beste verder helpen.

Met vriendelijke groet,
Sanoma Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door ria verhallen