Klacht: Libelle

op 24 juli 2017 over Bladcadeau in de categorie Magazines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bladcadeau

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bladcadeau nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bladcadeau in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bladcadeau een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bladcadeau

Heeft op 22 maart 2018 om 11:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Grauwmans,
Dit is een automatisch gegenereerde mail bericht.
Bedankt voor uw bericht op Klacht.nl.
Volgens onze gegevens is uw klacht opgelost. Mocht dit niet het geval zijn kunt u contact met ons opnemen en anders kunt u deze mail als niet verzonden beschouwen.
Met vriendelijke groet,
Sanoma Webcare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door Anna Grauwmans