Klacht: LG monitor al 2 weken weg is pas 3 maanden oud !

op 01 augustus 2017 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Maart 2017 deze monitor gekocht staat nu al 2 weken by wehkamp wat ik niet snap ben altijd super goed geholpen door wehkamp uitstekende service maar als ik bel over de status hoor ik alleen duurt max 3 weken ja dank je de koekoek monitor moeten ze gewoon vervangen wat LG zelf ook altijd doet !

koop alles by wehkamp en nooit problemen dus snap niet dat ze dit gewoon oplossen en ding omruilen of ander model mag uitzoeken voor het zelfde geld !

Reparatiegegevens:
Opdrachtnummer: WK21792565
Merk: LG
Artikel: 27UD88
Serienummer: 612NTPC6A552
Artikelnummer: 783790
Aankoopdatum: 3 maart 2017
Compleet product: Nee
Storingsomschrijving: rechts in beeld een lange blauwe lijn heb LG gebeld en is een defect in het paneel en monitor moet vervangen worden of het geld terug !

Als ik een nieuwe krijg of geld terug gezien mijn koop status by wehkamp is dat wel minste wat ze kunnen doen !

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Wehkamp

4 maanden geleden - Goedenavond, Ik vind het erg vervelend om te vernemen dat de monitor niet meer naar tevredenheid werkt. Ik zie dat deze inmiddels in ons reparatiecentrum is aangekomen. Zodra wij meer informatie voor je hebben, wordt je hierover geïnformeerd. Ik zou je willen vragen de 21 dagen af te wachten. Met vriendelijke groet, webcareteam wehkamp

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door benbobby2017