Klacht: LG G3 niet gerepareerd / chaos bij Dynafix

op 04 juli 2016 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Ik wend me tot klacht.nl vanwege de chaos rondom de reparatie én de niet werkende telefoon na de ‘reparatie’.

Chaos:
Ik heb een LG G3 opgestuurd en ik kreeg 25 juni een Huawei P6 van een andere klant teruggestuurd. In het systeem ging er vanalles mis met die telefoon met RMA 13841057 van een andere klant en met mijn gegevens. Ik heb dit gemeld bij Dynafix per het dure 0900 nummer en het duurde erg lang voor het begrepen werd. Sindsdien is uiteindelijk alleen de LG G3 afgeleverd en het toestel nog steeds niet opgehaald. Ik heb inmiddels wel 8 keer met Dynafix en Dynalogic gebeld wat rond de 30 euro gekost heeft aan belkosten, om de problemen veroorzaakt door hun op te lossen.

De andere klant wacht nog altijd op zijn gerepareerde toestel dat op mijn werk ligt waar een koerier voor langs zou komen.

Niet werkende telefoon na ‘reparatie’:
Het toestel LG G3 dat gerepareerd zou zijn komt bij aanlevering met slechts een ‘Software update’ binnen. Ik kon bij het aanzetten de stappen van de tijdzone enzo instellen, daarna is de telefoon uitgevallen en opnieuw opgestart en na het opstarten valt ie weer uit, start ie weer op valt ie weer uit etc etc etc > de boot loop.

Dit is exact ook het probleem waar ie voor is opgestuurd en dat ligt kennelijk aan het moederbord van de telefoon werd me verteld aan de telefoon met Dynafix. Voor de reparatie startte ie ook steeds vaker opnieuw op en op een gegeven moment bleef ie zelfs hangen in the blue screen of death en was de telefoon helemaal niet meer aan te krijgen. Toch is er alleen een “Software update” gedaan volgens de Reparatieomschrijving.

Ik kan niet begijpen dat deze telefoon zo slecht – lees niet – gerepareerd is. Het probleem is duidelijk en er wordt alleen een software update uitgevoerd. Hoe krijg ik deze telefoon weer zsm bij jullie terug en kan deze dan een heuse fix krijgen? Kan het moederbord vervangen worden door een nieuwe?

RMA nummer: 13848819

Ik hoor graag jullie oplossingen!

Groet Roderik

Het toestel zou een nieuw moederbord moeten krijgen, zoals aangegeven door de medewerker van Dynafix tijdens het eerste contact. Een softwareupdate is duidelijk niet de oplossing.

Beide toestellen moet zsm worden opgehaald vanaf mijn werkadres - na het maken van een afspraak.

Ik zou al mijn belkosten met zowel Dynafix als Dynalogic vergoed moeten krijgen.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynafix

Bericht van Dynafix

8 maanden geleden - Geachte klant, Ik heb u per e-mail gecontacteerd en wil u dan ook vragen te reageren per e-mail daar dit vaak iets sneller gaat dan via deze weg. Bij voorbaat dank voor uw medewerking. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare Team.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 19 juli 2016 om 09:27 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door rkdn