Klacht: Lezen is ook een vak.

op 26 maart 2013 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dit is de tweede keer dat ik dezelfde klacht heb over dit bedrijf. Bij reparatie aan de telefoon worden nooit alle klachten verholpen, men leest niet wat er bij de klacht omschrijving staat.

Heb nu meer het gevoel dat ze de telefoon een keer testen en dan bepalen wat het probleem is inplaats van lezen wat de gebruiker te melden heeft.

Ik had aangegeven dat de luidspreker het niet meer deed en dat de sierringetjes rond de camera en audio uitgang spontaan los waren gekomen. Nu is de luidspreker gemaakt maar die sierringetjes wat toch wel iets met het uiterlijk van de telefoon doet, daar is helemaal niks aan gedaan.

Gewenste Oplossing:

Dat ze nu een keer wel lezen wat er staat!

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Dynafix

7 jaren geleden - Deze klacht is met de klant besproken en opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door Roorweb