Klacht: Lexa, 9,99 euro Incasso

op 04 juli 2017 over Worldpay in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb ooit eenmalige betaling gedaan voor op de lexa app. vervolgens kwam ik achter dat er elke maand 9,99 euro van mijn bankrekening wordt afgetrokken. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Ik heb mijn account geprobeerd te verwijderen en het lukte maar niet. Toch wordt er elke maand 9,99 afgetrokken. Ook al heb ik de app allang verwijderd en al meer dan een half jaar niet gebruikt.

Ik ben pas tevreden als mijn lexa account is verwijdert, en dat er geen 9,99 van mij wordt afgetrokken via worldpay limited, lexa

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Worldpay

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Worldpay nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Worldpay in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Worldpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Worldpay

Heeft op 17 juli 2017 om 11:58 geantwoord

Dank u wel voor uw bericht.

Worldpay is een payment service provider die in opdracht van online bedrijven betalingen afhandelt. Worldpay is alleen verantwoordelijk voor het afhandelen van de betalingen aan de online bedrijven. Mocht u vragen hebben over uw individuele betaling en/of status van uw bestelling, adviseren wij u om rechtstreeks contact op te nemen met het desbetreffende bedrijf of uw bank.

Worldpay

Alle klachten die gemeld zijn door Jeremy C