Klacht: levertijd wasmachine

op 07 mei 2016 over Gamma in de categorie Bouwmarkten

op koningsdag een wasmachine besteld.Levertijd 10 dagen. Na 10 dagen gebeld bleek dat leverancier niets kon leveren. Helaas daar niet over geinformeerd. Nu blijkt dat de wasmachine uit een ander filiaal geleverd wordt terwijl wij hier al om hadden gevraagd maar de wasmachine was nergens voorradig. De 10 e dag telefonisch contact gehad en een chauffeur van de Gamma ging hem zelf halen en wij zouden dan of vrijdagavond de wasmachine kunnen halen of de volgende dag zou hij er rond 12:00 a 13;00 . Wij gebeld maar de wasmachine was er nog niet en met de chauffeur kon men geen contact krijgen. Hij neemt zijn telefoon niet op. Maar vandaag komt de wasmachine echt hopen we en het is al bijna 16:00 dus nog maar een uur de tijd om te komen want om 17:00 sluit de Gamma.

Als de wasmachine binnen de 10 dagen geleverd zou worden want nu zijn wij er maar constant achteraan aan het bellen.
Als het niet leverbaar is doe dan de klant op de hoogte brenen want dan had ik hem ergens anders gehaald of desnoods zelf naar het filiaal gereden waar deze wasnachine wel stond dat had een hoop ergernis gescheeld

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gamma

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gamma nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht paulcorine

8 maanden geleden - Zaterdag 16:30 er naar toe gereden en helaas geen wasmachine... De chauffeur was niet te bereiken. Rond half 6 werden we gebeld zondag zou hij echt gebracht worden. Eindelijk rond half 4 warden we gebeld dat hij gebracht was. Hij was nog niet een ingeladen. Beetje jammer geen excuus gehoord !!

Alle klachten die gemeld zijn door paulcorine