Klacht: Levertijd tot aan de pruimentijd

op 27 juli 2017 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij mijn eerste bestelling zou de levertijd 6 weken bedragen dat werd uiteindelijk 8 weken. Kan gebeuren toch!
Bij de tweede bestelling afgelopen 4 juni tot op heden nog niks ontvangen, alleen de factuur. wat een waardeloos K.T bedrijf is dit!

Gewenste Oplossing:

Wanneer ze 65% korting geven, wat een bullshit

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar OTTO over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door OTTO in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat OTTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

OTTO

Heeft op 27 juli 2017 om 17:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben telefonisch contact gehad met de klant. In overleg met de klant heeft deze een andere keuze gemaakt. Zodra de klant het artikel ontvangen heeft en deze is naar wens zal de klant contact met ons opnemen. Met de klant is een korting afgesproken op de nieuwe levering.

Met vriendelijke groet,

OTTO
Backoffice

Alle klachten die gemeld zijn door Pendego