Klacht: Levertijd overschreden/geen info

op 09 juli 2012 over neckermann.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na 7 weken wachten op mijn bestelde en betaalde bank, ben ik diep teleurgesteld in Neckerman.com. De klantenservice kan mij zelfs nog geen indicatie geven wanneer de bank komt…(ik kan er ook niets aan doen meneer …) misschien kunnen ze even bellen naar het bedrijf waar de bank gemaakt wordt?
Wanneer ik weer een aankoop doe met zón aankoopbedrag, is dat waarschijnlijk niet bij Neckerman.com

Gewenste Oplossing:

De bestelde bank leveren op een afgesproken datum

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door neckermann.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat neckermann.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

neckermann.com

Heeft op 10 juli 2012 om 13:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste WilZitten,

We hebben je opmerking in behandeling genomen. Inmiddels is er telefonisch contact met je
geweest. Mocht je nog vragen hebben dan kun je contact opnemen met klantenservice.

Met vriendelijke groet,

neckermann.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van neckermann.com beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door WilZitten