Klacht: Levertijd overschreden

op 29 maart 2013 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 7 maart jl. een order geplaats op Miniinthebox.com. Ik heb alles betaald en er stond vermeld dat ze die dag ook verstuurd waren.
De levertijd zou 10-20 dagen duren.

Ondertussen heb ik de hoesjes nog niet binnen en is dag 22 bereikt.

Verder bij de order staat ook geen trackinglist nummer, dus ik kan niet volgen waar mijn pakketje op dit moment is.

Gewenste Oplossing:

Ik hoop dat ik een trackinglist nummer krijg of meer te weten kom wanneer ik mijn pakketje ontvang.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 06 augustus 2013 om 09:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen dat uw pakket vertraging heeft gelopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak. Wij hebben zojuist een email naar u gestuurd met daarin een voorstel tot oplossing. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail.

Met vriendelijke groet,

De klantenservice
Lightinthebox/MiniInTheBox

Alle klachten die gemeld zijn door Rik Smeets