Klacht: Levertijd onnodig lang

op 13 december 2017 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Bij Otto kan je per acceptgiro betalen na levering. Top betaling achteraf.
Bestel echter niet teveel want dan moet je een voorschot betalen, in principe okay. De verwerking van die ideal betaling duurt 3 dagen !!!!, plus de 3-5 dagen levertijd dus 6-8 werkdagen anno 2017?
Oh ja… dat men de goederen nog heeft kan men niet garanderen en direct alles betalen kan ook niet. en….. over de limiet zegt men ook niks totdat je besteld hebt…. klachten , dank voor uw mail….. wij reageren binnen 2-3 werkdagen. Als OTTO ter zielen gaat snap ik het wel… bellen helpt ook niet want de verwerking blijft 3 dagen…. wat een bedrijf…

Indien Otto een ideal betaling direct verwerkt en aangeeft (duidelijk) dat er een limiet zit op een acceptgiro betaling. 1e keer ging het prima, 2e keer en waarschijnlijk laatste keer door de slechte aftersales. Otto belde mij direct. Mijn complimenten, Echter mij werd toegezegd dat de bestelde goederen nu geleverd worden. Helaas blijkt dat niet zo te zijn. 3 producten zijn niet meer leverbaar en hebben een levertijd oplopend tot 3 weken.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar OTTO over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door OTTO in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat OTTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

OTTO

Heeft op 13 december 2017 om 09:54 geantwoord

De klant is vandaag telefonisch benaderd. Uitleg gegeven omtrent de bestelprocedure. De klant heeft aangegeven dat dit duidelijker aangegeven zou moeten worden in het bestelproces. We nemen deze opmerkingen altijd zeer serieus. De klant was erg tevreden dat er contact opgenomen is.
De bestelling wordt zo spoedig mogelijk naar de klant verzonden.

Klantenservice
OTTO