Klacht: levertijd online gekochte spullen is EEN WEEK

op 07 juni 2016 over Tommy Hilfiger in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

2 juni heb ik een jas besteld en krijg vandaag te horen dat ie over twee dagen wordt geleverd.
Snap niet dat het zolang moet duren en ook niet dat ik week eerder moet betalen…
Online klantenservice maar rare vragen stellen die totaal geen link leggen met mijn probleem.

Gewenste Oplossing:

Pas de levertijd op de web shop aan naar EEN WEEK of doe wat je belooft.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tommy Hilfiger

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tommy Hilfiger nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cory