Klacht: Levertijd niet kloppend.

JelmerRuy op 02 juli 2020 over 123 Inkt in de categorie Internetshops - Kantoorartikelen

Ik heb 2 dagen geleden iets besteld op 123inkt.nl
Ik wacht een dag en zeggen ze: Uw bestelling is boven de 125 euro dus kan niet worden geleverd met achteraf betaling.
Dus ik neem contact op met de klantenservice.
De klantenservice heeft het ook uitgelegd en zei dat de bestelling de volgende dag in huis was als ik de factuur betaalde.
Krijg ik net een mail dat mijn bestelling nog besteld moet worden.
Dat betekend dat op hun webshop het verkeerd staat.
Hun hebben hun producten niet op voorraad.

Dus wat ik de volgende dag nodig heb duurt het nu nog 10-15 dagen voordat het bij hun binnen is en duurt het ook nog eventjes voordat het bij mij binnen is.
Ik vind dit geen goede service van 123inkt. Normaal leveren hun altijd snel.
Ze hadden er tenminste bij kunnen zetten dat het niet op voorraad was.
Van 123inkt verwacht ik nou wel dat ze tenminste een geautomatiseerd systeem hebben om hun voorraden bij te houden. Maar nee dus.

Helaas

Als de levertijden wel kloppen op hun webshop.
De betaalmethode aanpassen dat als je bestelling boven de 125 euro is de betaaloptie uit te schakelen.
Meer informatie.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar 123 Inkt over deze klacht.

Bericht van 123 Inkt

1 jaar geleden - Goed dat je dit bij ons kenbaar maakt. Het is natuurlijk vervelend wanneer er een artikel toch niet uit voorraad leverbaar blijkt te zijn. In het systeem zien wij dat u samen met een collega inmiddels tot een passende oplossing bent gekomen. Het vervangende model wordt zo snel mogelijk bij je aangeboden. Groetjes, het 123inkt team

Alle klachten die gemeld zijn door JelmerRuy